BSN NO Xplode 3.0 50 serv 1000g

    145,00 lei
    Durata de livrare: 24 - 48 ore

    Cupa 20g, 50 de portii, Vitamine, Amino Acid 11g, Creatina 3g, Beta-Alanine 2.6g, Energy, Performance, Focus.
    Brand:   BSN
    MADE IN EU

    Arome
    Cantitate
    In Stoc

     

    Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 500 LEI

     

    Livrare rapida in tara

     

    Cost transport 15 LEI

    NO Xplode face parte din categoria PreWorkout, fiind unul dintre cele mai bune suplimente de antrenament din lume ce ofera energie intr-o perioada foarte scurta de timp, creste masa musculara, imbunatateste performanta, concentrarea si permite antrenamente mai lungi si mai grele. Principalele avantaje ale celui mai bun PreWorkout NO-Xplode 5,5 g de aminoacizi, 1,5 g de creatina si 1,3 g de beta-alanina pe portie, continutul ridicat de cafeina, contine arginina si betaina,  mareste concentrarea si energia in timpul instruirii, creste rezistenta si permite antrenamente mai lungi, efectele anticatabolice, contine cheie pentru formarea de vitamine si minerale.

    Informatii nutritionale: per 2   servirii
    Valoare energetica  270Kj  65 kcal
    Vitamine si minarale  
    Vitamina C  150mg  187%
    Vitamina D  4.6ug  92%
    Vitamina B1  3.5mg  319%
    Niacin  14mg  86%
    Vitamina B6  3.5mg  251%
    Acid folic  336ug  168%
    Vitamina B12  2.1ug  83%
    Acid pantotenic  11mg  178%
    Magneziu  247mg  66%
    Amino Acid  11g 
    L-Arginine  6g 
    L-Lysine  1.9g 
    Glycine  1g 
    N-Acetlyl L-Tyrosine  1g 
    Taurina  1g 
    L-Phenylalanine  160mg 
    Creatine Monohydrate  3.4g 
    Creatine  3.0g 
    Beta-Alanine as Carnosyn ®  2.6g 
    Inositol  1.9g 
    Choline  400mg 
    Betaine  1.5g 
    Caffeine  300mg 
    Grapefruit Bioflavonoids  50mg 
    Grapeseed Extract  90mg 
    Indian Gooseberry Extract  75mg 
    Black Pepper Extract  10mg 
       
       
    100079
    2019-06-12

    Reviews (2)

    Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

    Nota 10

    A fost aceasta recenzie utila? Da Nu

    Cel mai bun preworkout

    A fost aceasta recenzie utila? Da Nu

    Related products

    Oamenii au mai intrebat si

    • Taurina

      Taurina (interval de dozare testat clinic: 1.000-2.000 mg)

      Desi de  scoala veche, taurina nu trebuie neglijata ca un ingredient important înainte de antrenament.

      Taurina s-a dovedit a fi un puternic stimulator al creierului, care lucreaza sinergic cu cofeina, activand in acelasi timp receptorii GABA, reducand inflamatia celulelor creierului si stresul oxidativ. De asemenea, functioneaza pentru imbunatatirea pozitiva a fluxului sanguin, contribuind la furnizarea de substante nutritive pentru repararea muschilor in intregul corp, fara a avea un impact negativ asupra tensiunii arteriale.

      O metaanaliza privind suplimentarea orala a taurinei ( 1-2 grame ) a aratat o imbunatatire generala a performantei si rezistentei.

      Taurina este considerata foarte sigura si este creata natural in organism si obtinuta prin alimente obisnuite.

    • L-Theanine + cofeina

      Stim cu totii efectele energizante ale suplimentarii cu cofeina. Este un ingredient pe care il putem simti chiar dupa primele minute. Ceea ce multi nu stiu, este ca atunci cand L-thenaine este asociat cu cofeina, exista imbunatatiri notabile ale cognitiei si dispozitiei.

      L-teanina insotita de cofeina a fost bine studiata in raportul 2: 1, iar rezultatele sunt impresionante, comparativ cu consumul de cofeina singur.

      Un studiu din 2008 publicat in Journal of Nutrition a aratat ca L-teanina si cofeina lucreza sinergic pentru a imbunatati timpul de reactie, focalizarea, cognitie si performanta comportamentala.

      Dozarea depinde de nivelurile de toleranta. Fii atent la panta alunecoasa a tolerantei la cofeina. Multe persoane cad victimele aparent crescand doza de cofeina in timpul pre antrenamentelor. Vă sugeram sa ramaneti la o cantitate maxima de 250 mg.

      Prea multa cofeina poate provoca probleme cardiace, tremurat, neliniste si anxietate. Potrivirea cu L-teanina poate ajuta la lectia efectelor nefaste ale consumului de cofeina. In aceasta perioada hidratativa cu 3-4 litri de apa/zi.

    • Ce este Betaina?

      Betaina, numita trimetilglicina, este o substanta produsa in organism din colina. Radacina sfeclei este o sursa de betaina antioxidanta fitochimica (trimetilglicina), este o molecula derivata din radacina sfeclei.

      Betaina actioneaza pentru a creste retentia de apa in celule, oferind protectie celulara, in conditiile normale in care celulele ar fi deteriorate de stresul fizic. De asemenea, functioneaza ca donator de metil, impactand multe procese fiziologice vitale, de la replicarea ADN la functia proteica.

      Beneficiile betainei, dupa cum se arata in studiile clinice includ:

      Compozitie imbunatatita a corpului

      Mareste puterea si forta

      Rezistenta musculara imbunatatita

      Repetari si forta marita

      Betaina are o lista impresionanta de asistenta clinica si este unul dintre cele mai bune ingrediente pre-antrenament.

    • Ce este Beta-Alanine?

      Beta-alanina este un ingredient adesea inteles gresit, care este chiar mai frecvent sub-dozat. Cand este completat in mod corespunzator cu, beta-alanina creeaza un tampon care ajuta la neutralizarea acumularii de acid lactic similar modului in care creatina restabileste ATP muscular.

      Un studiu efectuat cu sportivi extrem de pregatiti, care analizeaza efectele a 3 saptamani de suplimentare cu beta-alanina, a aratat o crestere semnificativa a fortei si o senzatie de oboseala redusa in comparatie cu grupul placebo.

      Cu toate acestea, pentru a avea acest efect dorit, beta-alanina trebuie sa atinga o concentratie specifica.

      Ce cantitate ai nevoie? 4 grame este ideal pentru suplimentarea cu beta-alanina.

    • Ce este Citrulline Malate?

      L-Citrulina este un ingredient popular fololist post antrenament, datorita capacitatii sale de a ridica nivelul de oxid nitric chiar mai mare decat l-arginina. Acest efect in sine imbunatateste circulatia, permitand nutrientilor si oxigenului sa calatoreasca mai rapid in organism si sa creeze pompare.

      Acest lucru face ca L-citrulina sa fie ideala pentru culturisti, dar sportivii pot beneficia mai mult de L-Citrulline DL-Malate.

      Malatul, este un compus util implicat in producerea de energie. Atunci cand sunt asociate cu Citrulline ca Citrulline Malate, atat circulatia, cat si energia celulara si rezistenta sunt imbunatatite complet. Acest lucru imbunatateste in mod semnificativ performanta, rezistenta si va ajuta sa va atingeti obiectivele.

      Citrulina malat imbunatateste, de asemenea, consumul de suplimente de BCAA ca sursa de combustibil.

      Ce cantitate ai nevoie? Studiile au indicat 4-8 grame / zi