Dorian Yates Nutrition PreWorkout Blood and Guts 340 g

    135,00 lei
    Durata de livrare: 24 - 48 ore

    Se amesteca 17 g (2 cupe) in 250-350 ml, portii 20
    MADE IN EU
    Brand: Dorian Yates Nutrition

    Arome
    Cantitate
    Ultimele produse in stoc

     

    Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 500 LEI

     

    Livrare rapida in tara

     

    Cost transport 15 LEI

    Dorian Yates Nutrition Pre Workout Blood and Guts este o un produs nou din linia de suplimente ShadowLine. Continutul sau ridicat de 6000 mg citrulina malat, AKG 4000 mg, beta alanina imbunatatesc concentrarea in timpul antrenamentelor.
    O formula de pre-antrenament de varf pentru performanta maxima, rezistenta si intensitate sporita a antrenamentului.
    Avantaje:
    Contine un numar de stimulente care maresc rezistenta si vigilenta
    Creste rezistenta si performanta
    O pompare perfecta
    6000 mg malat de citrulina
    4000 mg arginina AKG
    3000 mg Beta Alanina
    Dozaj recomandat:
    Se amesteca 17 g (2 cupe) in 250-350 ml de apa si se bea inainte de antrenament.
    Informatii nutritionale:

    Active Ingredients Per 17 g
    Citruline malate 6000mg
      of which citruline 4100mg
    Arginine AAKG 4000mg
    of which arginine 2800mg
    Beta-alanine 3000 mg
    L-tyrosine 500 mg
    Caffeine 180 mg
    Green tea leaf extract (55% EGCG) 250 mg (137.5 mg)
    Bitter orange extract 187 mg
    Guarana seeds extract (50% caffeine) 40 mg (20 mg)
    Black pepper fruit extract (95% piperine) 2.4 mg (2.4 mg)


     

    101016

    Reviews (0)

    Related products

    Oamenii au mai intrebat si

    • Taurina

      Taurina (interval de dozare testat clinic: 1.000-2.000 mg)

      Desi de  scoala veche, taurina nu trebuie neglijata ca un ingredient important înainte de antrenament.

      Taurina s-a dovedit a fi un puternic stimulator al creierului, care lucreaza sinergic cu cofeina, activand in acelasi timp receptorii GABA, reducand inflamatia celulelor creierului si stresul oxidativ. De asemenea, functioneaza pentru imbunatatirea pozitiva a fluxului sanguin, contribuind la furnizarea de substante nutritive pentru repararea muschilor in intregul corp, fara a avea un impact negativ asupra tensiunii arteriale.

      O metaanaliza privind suplimentarea orala a taurinei ( 1-2 grame ) a aratat o imbunatatire generala a performantei si rezistentei.

      Taurina este considerata foarte sigura si este creata natural in organism si obtinuta prin alimente obisnuite.

    • L-Theanine + cofeina

      Stim cu totii efectele energizante ale suplimentarii cu cofeina. Este un ingredient pe care il putem simti chiar dupa primele minute. Ceea ce multi nu stiu, este ca atunci cand L-thenaine este asociat cu cofeina, exista imbunatatiri notabile ale cognitiei si dispozitiei.

      L-teanina insotita de cofeina a fost bine studiata in raportul 2: 1, iar rezultatele sunt impresionante, comparativ cu consumul de cofeina singur.

      Un studiu din 2008 publicat in Journal of Nutrition a aratat ca L-teanina si cofeina lucreza sinergic pentru a imbunatati timpul de reactie, focalizarea, cognitie si performanta comportamentala.

      Dozarea depinde de nivelurile de toleranta. Fii atent la panta alunecoasa a tolerantei la cofeina. Multe persoane cad victimele aparent crescand doza de cofeina in timpul pre antrenamentelor. Vă sugeram sa ramaneti la o cantitate maxima de 250 mg.

      Prea multa cofeina poate provoca probleme cardiace, tremurat, neliniste si anxietate. Potrivirea cu L-teanina poate ajuta la lectia efectelor nefaste ale consumului de cofeina. In aceasta perioada hidratativa cu 3-4 litri de apa/zi.

    • Ce este Betaina?

      Betaina, numita trimetilglicina, este o substanta produsa in organism din colina. Radacina sfeclei este o sursa de betaina antioxidanta fitochimica (trimetilglicina), este o molecula derivata din radacina sfeclei.

      Betaina actioneaza pentru a creste retentia de apa in celule, oferind protectie celulara, in conditiile normale in care celulele ar fi deteriorate de stresul fizic. De asemenea, functioneaza ca donator de metil, impactand multe procese fiziologice vitale, de la replicarea ADN la functia proteica.

      Beneficiile betainei, dupa cum se arata in studiile clinice includ:

      Compozitie imbunatatita a corpului

      Mareste puterea si forta

      Rezistenta musculara imbunatatita

      Repetari si forta marita

      Betaina are o lista impresionanta de asistenta clinica si este unul dintre cele mai bune ingrediente pre-antrenament.

    • Ce este Beta-Alanine?

      Beta-alanina este un ingredient adesea inteles gresit, care este chiar mai frecvent sub-dozat. Cand este completat in mod corespunzator cu, beta-alanina creeaza un tampon care ajuta la neutralizarea acumularii de acid lactic similar modului in care creatina restabileste ATP muscular.

      Un studiu efectuat cu sportivi extrem de pregatiti, care analizeaza efectele a 3 saptamani de suplimentare cu beta-alanina, a aratat o crestere semnificativa a fortei si o senzatie de oboseala redusa in comparatie cu grupul placebo.

      Cu toate acestea, pentru a avea acest efect dorit, beta-alanina trebuie sa atinga o concentratie specifica.

      Ce cantitate ai nevoie? 4 grame este ideal pentru suplimentarea cu beta-alanina.

    • Ce este Citrulline Malate?

      L-Citrulina este un ingredient popular fololist post antrenament, datorita capacitatii sale de a ridica nivelul de oxid nitric chiar mai mare decat l-arginina. Acest efect in sine imbunatateste circulatia, permitand nutrientilor si oxigenului sa calatoreasca mai rapid in organism si sa creeze pompare.

      Acest lucru face ca L-citrulina sa fie ideala pentru culturisti, dar sportivii pot beneficia mai mult de L-Citrulline DL-Malate.

      Malatul, este un compus util implicat in producerea de energie. Atunci cand sunt asociate cu Citrulline ca Citrulline Malate, atat circulatia, cat si energia celulara si rezistenta sunt imbunatatite complet. Acest lucru imbunatateste in mod semnificativ performanta, rezistenta si va ajuta sa va atingeti obiectivele.

      Citrulina malat imbunatateste, de asemenea, consumul de suplimente de BCAA ca sursa de combustibil.

      Ce cantitate ai nevoie? Studiile au indicat 4-8 grame / zi