• -10,00 lei

MuscleTech Neurocore Pro Series 50 serv

85,00 lei
75,00 lei Economiseste 10,00 lei
Durata de livrare: 24 - 48 ore

SUPER PRET!!!
Cupa 4.5g/portie, 50 portii.

Brand:   MuscleTech
MADE IN USA
Neurocore Pro Series

Arome
Cantitate
In Stoc

 

Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 500 LEI

 

Livrare rapida in tara

 

Cost transport 15 LEI

MuscleTech Neurocore Pro Series este un Pre-workout concentrat format din ingrediente cheie puternice in cantitati studiate clinic pentru o putere maxima, pentru a oferi energie extrema, concentrare intensa si antrenamente superioare.
Este un supliment ce contine: beta-alanina de 3,2 g in 2 cupe, pentru a spori procesul de constructie a muschilor si fortei, L-citrulina pura in loc de L-arginina pentru pompe musculare intense, de lunga durata; creatina HCI pentru amplificarea castigurilor in dimensiune si putere; extract de rodiol ce contribuie la imbunatatireaaptitudinii fizice si psihice in momente de stres. Toate elementele componente din aceasta formula Pre-workout contrubuie la construirea masei musculare, confera mai multa putere exploziva si creste pompele musculare, degaje energie si focalizare intensa.
Muscle-Tech Neurocore Pro Series 50 serv arome:
- fruit punch
- blue raspberry
Compozitie nutritiva:

Compozitie   /  1 cupa
Calorii  10
Calciu  8 mg
Beta - alanine  1067 mg
L-citruline  100 0mg
Creatina monohydrat  1000 mg
Ginseng extract  167 mg
Caffeine anhydrous  120 mg
L-theanine  50 mg
Rhodiola extract  33,3 mg
  

100356
2019-06-12

Reviews (1)

Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

Bun...bun!

A fost aceasta recenzie utila? Da Nu

Related products

Oamenii au mai intrebat si

  • Taurina

    Taurina (interval de dozare testat clinic: 1.000-2.000 mg)

    Desi de  scoala veche, taurina nu trebuie neglijata ca un ingredient important înainte de antrenament.

    Taurina s-a dovedit a fi un puternic stimulator al creierului, care lucreaza sinergic cu cofeina, activand in acelasi timp receptorii GABA, reducand inflamatia celulelor creierului si stresul oxidativ. De asemenea, functioneaza pentru imbunatatirea pozitiva a fluxului sanguin, contribuind la furnizarea de substante nutritive pentru repararea muschilor in intregul corp, fara a avea un impact negativ asupra tensiunii arteriale.

    O metaanaliza privind suplimentarea orala a taurinei ( 1-2 grame ) a aratat o imbunatatire generala a performantei si rezistentei.

    Taurina este considerata foarte sigura si este creata natural in organism si obtinuta prin alimente obisnuite.

  • L-Theanine + cofeina

    Stim cu totii efectele energizante ale suplimentarii cu cofeina. Este un ingredient pe care il putem simti chiar dupa primele minute. Ceea ce multi nu stiu, este ca atunci cand L-thenaine este asociat cu cofeina, exista imbunatatiri notabile ale cognitiei si dispozitiei.

    L-teanina insotita de cofeina a fost bine studiata in raportul 2: 1, iar rezultatele sunt impresionante, comparativ cu consumul de cofeina singur.

    Un studiu din 2008 publicat in Journal of Nutrition a aratat ca L-teanina si cofeina lucreza sinergic pentru a imbunatati timpul de reactie, focalizarea, cognitie si performanta comportamentala.

    Dozarea depinde de nivelurile de toleranta. Fii atent la panta alunecoasa a tolerantei la cofeina. Multe persoane cad victimele aparent crescand doza de cofeina in timpul pre antrenamentelor. Vă sugeram sa ramaneti la o cantitate maxima de 250 mg.

    Prea multa cofeina poate provoca probleme cardiace, tremurat, neliniste si anxietate. Potrivirea cu L-teanina poate ajuta la lectia efectelor nefaste ale consumului de cofeina. In aceasta perioada hidratativa cu 3-4 litri de apa/zi.

  • Ce este Betaina?

    Betaina, numita trimetilglicina, este o substanta produsa in organism din colina. Radacina sfeclei este o sursa de betaina antioxidanta fitochimica (trimetilglicina), este o molecula derivata din radacina sfeclei.

    Betaina actioneaza pentru a creste retentia de apa in celule, oferind protectie celulara, in conditiile normale in care celulele ar fi deteriorate de stresul fizic. De asemenea, functioneaza ca donator de metil, impactand multe procese fiziologice vitale, de la replicarea ADN la functia proteica.

    Beneficiile betainei, dupa cum se arata in studiile clinice includ:

    Compozitie imbunatatita a corpului

    Mareste puterea si forta

    Rezistenta musculara imbunatatita

    Repetari si forta marita

    Betaina are o lista impresionanta de asistenta clinica si este unul dintre cele mai bune ingrediente pre-antrenament.

  • Ce este Beta-Alanine?

    Beta-alanina este un ingredient adesea inteles gresit, care este chiar mai frecvent sub-dozat. Cand este completat in mod corespunzator cu, beta-alanina creeaza un tampon care ajuta la neutralizarea acumularii de acid lactic similar modului in care creatina restabileste ATP muscular.

    Un studiu efectuat cu sportivi extrem de pregatiti, care analizeaza efectele a 3 saptamani de suplimentare cu beta-alanina, a aratat o crestere semnificativa a fortei si o senzatie de oboseala redusa in comparatie cu grupul placebo.

    Cu toate acestea, pentru a avea acest efect dorit, beta-alanina trebuie sa atinga o concentratie specifica.

    Ce cantitate ai nevoie? 4 grame este ideal pentru suplimentarea cu beta-alanina.

  • Ce este Citrulline Malate?

    L-Citrulina este un ingredient popular fololist post antrenament, datorita capacitatii sale de a ridica nivelul de oxid nitric chiar mai mare decat l-arginina. Acest efect in sine imbunatateste circulatia, permitand nutrientilor si oxigenului sa calatoreasca mai rapid in organism si sa creeze pompare.

    Acest lucru face ca L-citrulina sa fie ideala pentru culturisti, dar sportivii pot beneficia mai mult de L-Citrulline DL-Malate.

    Malatul, este un compus util implicat in producerea de energie. Atunci cand sunt asociate cu Citrulline ca Citrulline Malate, atat circulatia, cat si energia celulara si rezistenta sunt imbunatatite complet. Acest lucru imbunatateste in mod semnificativ performanta, rezistenta si va ajuta sa va atingeti obiectivele.

    Citrulina malat imbunatateste, de asemenea, consumul de suplimente de BCAA ca sursa de combustibil.

    Ce cantitate ai nevoie? Studiile au indicat 4-8 grame / zi