Optimum Nutrition Gold Standard Pre 30 serv

97,00 lei
Durata de livrare: 24 - 48 ore

Cupa 11g/portie, 30 portii.
Brand:      Optimum Nutrition
MADE IN EU

Arome
Cantitate
Ultimele produse in stoc

 

Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 500 LEI

 

Livrare rapida in tara

 

Cost transport 15 LEI

Gold Standard face parte din categoria PreWorkout, este un supliment ce confera o mare energie, mareste motivatia si rezistenta in formare, pentru a va ajuta sa va mentineti in varf. Produsul contine cele mai bune ingrediente, inclusiv cafeaua naturala (ceai si cafea) pentru a mentine o energie mentala optima. Optimum Nutrition Gold Standard Pre-Workout se face numai din cele mai bune ingrediente de calitate: CarnoSyn beta-alanina pentru a sustine sistemul muscular si rezistenta, creatina monohidrat - inginerie germana, L-citrulina - precursor al oxidului nitric (NO), Acetil L-carnitina, AstraGin pentru a creste asimilarea nutrientilor.

Compozitie nutritiva:
 

Valoare energetica   138KJ
Vitamina D   5ug
Vitamina B1   2mg
Niacina   17mg
Vitamina B6   2mg
Acid folic   200ug
Vitamina B12   9ug
Acid pantotenic   10mg
Aminoacizi   2.9g
Beta Alanine    1.5g
L-Citruline   750mg
N-Acetyl L-carnitine   375mg
N-Acetyl L-Tyrosine   250mg
Creatina monohydrat   3.4g
Creatina   3g
Cafeina   175mg
Grapefruit Bioflavonoids   50mg
Panax notoginseng   50mg
100563
2019-06-12

Referinte specifice

cod EAN13
5060245605663

Reviews (1)

Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

Gold Standard Pre este un produs pe care il pot recomanda

A fost aceasta recenzie utila? Da Nu

Related products

Oamenii au mai intrebat si

  • Taurina

    Taurina (interval de dozare testat clinic: 1.000-2.000 mg)

    Desi de  scoala veche, taurina nu trebuie neglijata ca un ingredient important înainte de antrenament.

    Taurina s-a dovedit a fi un puternic stimulator al creierului, care lucreaza sinergic cu cofeina, activand in acelasi timp receptorii GABA, reducand inflamatia celulelor creierului si stresul oxidativ. De asemenea, functioneaza pentru imbunatatirea pozitiva a fluxului sanguin, contribuind la furnizarea de substante nutritive pentru repararea muschilor in intregul corp, fara a avea un impact negativ asupra tensiunii arteriale.

    O metaanaliza privind suplimentarea orala a taurinei ( 1-2 grame ) a aratat o imbunatatire generala a performantei si rezistentei.

    Taurina este considerata foarte sigura si este creata natural in organism si obtinuta prin alimente obisnuite.

  • L-Theanine + cofeina

    Stim cu totii efectele energizante ale suplimentarii cu cofeina. Este un ingredient pe care il putem simti chiar dupa primele minute. Ceea ce multi nu stiu, este ca atunci cand L-thenaine este asociat cu cofeina, exista imbunatatiri notabile ale cognitiei si dispozitiei.

    L-teanina insotita de cofeina a fost bine studiata in raportul 2: 1, iar rezultatele sunt impresionante, comparativ cu consumul de cofeina singur.

    Un studiu din 2008 publicat in Journal of Nutrition a aratat ca L-teanina si cofeina lucreza sinergic pentru a imbunatati timpul de reactie, focalizarea, cognitie si performanta comportamentala.

    Dozarea depinde de nivelurile de toleranta. Fii atent la panta alunecoasa a tolerantei la cofeina. Multe persoane cad victimele aparent crescand doza de cofeina in timpul pre antrenamentelor. Vă sugeram sa ramaneti la o cantitate maxima de 250 mg.

    Prea multa cofeina poate provoca probleme cardiace, tremurat, neliniste si anxietate. Potrivirea cu L-teanina poate ajuta la lectia efectelor nefaste ale consumului de cofeina. In aceasta perioada hidratativa cu 3-4 litri de apa/zi.

  • Ce este Betaina?

    Betaina, numita trimetilglicina, este o substanta produsa in organism din colina. Radacina sfeclei este o sursa de betaina antioxidanta fitochimica (trimetilglicina), este o molecula derivata din radacina sfeclei.

    Betaina actioneaza pentru a creste retentia de apa in celule, oferind protectie celulara, in conditiile normale in care celulele ar fi deteriorate de stresul fizic. De asemenea, functioneaza ca donator de metil, impactand multe procese fiziologice vitale, de la replicarea ADN la functia proteica.

    Beneficiile betainei, dupa cum se arata in studiile clinice includ:

    Compozitie imbunatatita a corpului

    Mareste puterea si forta

    Rezistenta musculara imbunatatita

    Repetari si forta marita

    Betaina are o lista impresionanta de asistenta clinica si este unul dintre cele mai bune ingrediente pre-antrenament.

  • Ce este Beta-Alanine?

    Beta-alanina este un ingredient adesea inteles gresit, care este chiar mai frecvent sub-dozat. Cand este completat in mod corespunzator cu, beta-alanina creeaza un tampon care ajuta la neutralizarea acumularii de acid lactic similar modului in care creatina restabileste ATP muscular.

    Un studiu efectuat cu sportivi extrem de pregatiti, care analizeaza efectele a 3 saptamani de suplimentare cu beta-alanina, a aratat o crestere semnificativa a fortei si o senzatie de oboseala redusa in comparatie cu grupul placebo.

    Cu toate acestea, pentru a avea acest efect dorit, beta-alanina trebuie sa atinga o concentratie specifica.

    Ce cantitate ai nevoie? 4 grame este ideal pentru suplimentarea cu beta-alanina.

  • Ce este Citrulline Malate?

    L-Citrulina este un ingredient popular fololist post antrenament, datorita capacitatii sale de a ridica nivelul de oxid nitric chiar mai mare decat l-arginina. Acest efect in sine imbunatateste circulatia, permitand nutrientilor si oxigenului sa calatoreasca mai rapid in organism si sa creeze pompare.

    Acest lucru face ca L-citrulina sa fie ideala pentru culturisti, dar sportivii pot beneficia mai mult de L-Citrulline DL-Malate.

    Malatul, este un compus util implicat in producerea de energie. Atunci cand sunt asociate cu Citrulline ca Citrulline Malate, atat circulatia, cat si energia celulara si rezistenta sunt imbunatatite complet. Acest lucru imbunatateste in mod semnificativ performanta, rezistenta si va ajuta sa va atingeti obiectivele.

    Citrulina malat imbunatateste, de asemenea, consumul de suplimente de BCAA ca sursa de combustibil.

    Ce cantitate ai nevoie? Studiile au indicat 4-8 grame / zi